Opis stanowiska
Do zakresu Twoich codziennych obowiązków należeć będzie:
- Realizacja zadań związanych z telefoniczną i mailową obsługą Klientów (prowadzenie rozmów wychodzących oraz korespondencji mailowej do Klientów z naszej bazy)
- Informowanie Klientów o aktualnej ofercie produktów i usług
- Udział w realizacji kampanii sprzedażowych
- Współpraca ze wszystkimi działami w firmie
- Budowanie pozytywnego wizerunku firmy i dobrych relacji z Klientami poprzez zachowanie najwyższych standardów obsługi
Oczekujemy od Ciebie:
- Minimum roczne doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta lub obsłudze bezpośredniej
- Wykształcenie minimum średnie
- Ukierunkowanie na realizację potrzeb Klientów
- Dobra obsługa komputera, w tym programu Excel
- Komunikatywność, poprawna dykcja i miły głos
- Silna motywacja do pracy oraz pozytywne nastawienie
- Chęć rozwoju i ciągłego poszerzania kwalifikacji
Pracując u nas otrzymasz:
- stabilne warunki zatrudnienia na cały etat w oparciu o umowę o pracę.
- dodatkowe ubezpieczenie na życie.
- pracę w stabilnej, dobrze prosperującej i stale rozwijającej się firmie.
- praca jednozmianowa od poniedziałku do piątku w godzinach: 8.00 – 16.00.