Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta

Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta

Opis stanowiska

Do zakresu Twoich codziennych obowiązków należeć będzie:

  • Realizacja zadań związanych z telefoniczną i mailową obsługą Klientów (prowadzenie rozmów wychodzących oraz korespondencji mailowej do Klientów z naszej bazy)
  • Informowanie Klientów o aktualnej ofercie produktów i usług
  • Udział w realizacji kampanii sprzedażowych
  • Współpraca ze wszystkimi działami w firmie
  • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy i dobrych relacji z Klientami poprzez zachowanie najwyższych standardów obsługi

Oczekujemy od Ciebie:

  • Minimum roczne doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta lub obsłudze bezpośredniej
  • Wykształcenie minimum średnie
  • Ukierunkowanie na realizację potrzeb Klientów
  • Dobra obsługa komputera, w tym programu Excel
  • Komunikatywność, poprawna dykcja i miły głos
  • Silna motywacja do pracy oraz pozytywne nastawienie
  • Chęć rozwoju i ciągłego poszerzania kwalifikacji

Pracując u nas otrzymasz:

  • stabilne warunki zatrudnienia na cały etat w oparciu o umowę o pracę.
  • dodatkowe ubezpieczenie na życie.
  • pracę w stabilnej, dobrze prosperującej i stale rozwijającej się firmie.
  • praca jednozmianowa od poniedziałku do piątku w godzinach: 8.00 – 16.00.

Aplikuj teraz: