Czym będziesz się zajmował?
- Przeprowadzenie procesu zakupowego, w tym analiza potrzeb, sporządzanie zapytań ofertowych.
- Zaopatrzenie magazynu, działu produkcji oraz administracji w towary handlowe i niehandlowe.
- Dbałość o terminowość dostaw i prawidłowy obieg dokumentacji związanej z zakupami.
- Monitorowanie stanów magazynowych.
- Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji biznesowych z kontrahentami polskimi oraz zagranicznymi.
- Monitorowanie rynku i identyfikacja potencjalnych dostawców.
- Analiza zamówień, optymalizacja kosztów i wybór najkorzystniejszych ofert.
- Negocjowanie cen oraz warunków dostaw.
- Indeksowanie towarów.
- Współpraca z działami wewnętrznymi w celu zrozumienia potrzeb i wymagań dotyczących zakupów.
Czego od Ciebie oczekujemy?
- Doświadczenie w kontaktach handlowych oraz wiedza dotycząca procesów zakupowych i funkcjonowania łańcucha dostaw.
- Znajomość zagadnień z obszaru dystrybucji i logistyki.
- Sprawna obsługa pakietu MS Office w szczególności Excel.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
- Mile widziana znajomość programów klasy ERP.
- Umiejętności negocjacji i budowania relacji biznesowych.
- Komunikatywność.
- Dobra organizacji pracy, skrupulatność, terminowość.
- Znajomość branży motoryzacyjnej będzie dodatkowym atutem.
- Gotowość do wyjazdów służbowych.
Co możemy Ci zaoferować?
- Pracę w dynamicznej, dobrze prosperującej i stale rozwijającej się firmie będącej liderem na rynku.
- Atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy.
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B.
- Dodatkowe ubezpieczenie na życie.
- Pakiet opieki medycznej.
Zainteresowała Cię ta oferta?
Chcesz pracować w ELERTE? – Zostaw nam swoje CV