Nasz zespół

Nasz zespół

ELERTE to dziś duża firma, jednak od początku zależało nam, byśmy dobrze poznali każdego pracownika. To od całej naszej pracowniczej załogi zależy jakość produktów i dlatego wspólnie tworzymy jedną ekipę. I chociaż obecnie firma zatrudnia 200 osób, dbamy o to, by wszyscy się znali. Dzięki temu zaciskamy więzi i wspólnie dbamy o efekt końcowy – Twoje bezpieczeństwo.

Nie jesteśmy w stanie przedstawić wszystkich naszych pracowników, ale zachęcamy do poznania naszego zarządu:

Tomasz Łuczyński

prezes zarządu, założyciel firmy ELERTE

Człowiek z misją. Od początku założenia firmy dbał o jakość, dlatego dobierając zespół, kładł nacisk na wykwalifikowany personel. Jego założeniem było dostarczyć doskonałej jakości produkt w dobrej cenie i zadbać o obsługę klientów na wysokim poziomie.

To przykład osoby oddanej swoim obowiązkom. Jego firma rozrasta się, a Tomasz nadal czerpie z pracy wiele satysfakcji. Wciąż rozwija ELERTE, szuka nowych technologii, dba o podnoszenie kwalifikacji swoich i pracowników. 

Prywatnie Tomasz to prawdziwy esteta, miłośnik ogrodnictwa i niezwykle pogodny człowiek. Jego znak rozpoznawczy to szeroki uśmiech. 

Znany jest z tego, że dba o dobro dzieci i dlatego włącza się w wiele akcji charytatywnych. Stworzył program Elerte pomaga dzieciom, który każdego roku wspiera finansowo i rzeczowo organizacje pomagające najbardziej potrzebującym dzieciom.  

Joanna Robak

wiceprezes zarządu

Joanna jest związana z firmą od początku jej istnienia i miała ogromny wpływ na jej kształt. Jest absolwentką Wyższej Szkoły Ekonomii i Administracji w Kielcach, a wiedzę zdobytą na uczelni wykorzystuje przy współprowadzeniu firmy.

Prywatnie jest partnerką Prezesa Tomasza. Wspólnie wychowują dwójkę dzieci i jak sami mówią, ich trzecim dzieckiem jest firma ELERTE.

W wolnych chwilach relaksuje się przy gotowaniu. Najchętniej tworzy własne autorskie przepisy, a także odtwarza te smaki, które przywozi ze sobą z podróży. Lubi aktywnie spędzać czas, dlatego chętnie uprawia sporty.

Piotr Domagała

wiceprezes zarządu

Moja kariera zawodowa rozpoczęła się od pracy w organizacjach pozarządowych (np. ŚCFRDL Kielce, SME Pińczów) gdzie zdobyłem pierwsze doświadczenie w zarządzaniu i koordynacji projektów. Następnie, przeniosłem swoje umiejętności na pole samorządowe (Urząd Miejski w Pińczowie), gdzie przez kilka lat pracowałem, przyczyniając się do rozwoju lokalnej społeczności.

Po pracy w samorządzie, zdecydowałem się na kierowanie kilkoma niewielkimi spółkami (Enexpol sp. z o.o., Brispol sp. z o.o., Enexpol Poland Sp. z o.o.) i prowadziłem własną działalność konsultingowo-doradczą (P.U. Partner) w kraju z jednoczesną obsługą kontraktów zagranicznych. Ta rola pozwoliła mi na rozwinięcie umiejętności strategicznego myślenia i zarządzania zasobami na wyższym poziomie.

Później moja ścieżka zawodowa doprowadziła mnie do sektora finansowego, gdzie pracowałem jako manager średniego i wysokiego szczebla w dwóch dużych firmach (Profi Credit Poland sp. z o.o., Everest Finanse Spółka Akcyjna). Te doświadczenia pozwoliły mi na zdobycie szczegółowej wiedzy o finansach i zarządzaniu zespołami.

Obecnie jestem zaszczycony, że mogę pełnić rolę wiceprezesa ds. operacyjno-finansowych w Elerte Poland Sp. z o.o. Moja rola polega na nadzorowaniu kluczowych aspektów operacyjnych i finansowych firmy, co obejmuje planowanie finansowe, zarządzanie ryzykiem oraz optymalizację procesów biznesowych.

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu, rozwijam swoje umiejętności w obszarze analizy danych co uważam za swoją największą moc. Ta pasja do liczb i ekonomii jest również widoczna w moich prywatnych zainteresowaniach.

Poza pracą moje zainteresowania obejmują szeroko pojęte finanse, inwestycje, makroekonomię. W wolnym czasie, dla odprężenia i relaksu, lubię oglądać filmy.

W pracy jestem zawsze zaangażowany, skoncentrowany i gotowy do podjęcia wyzwań. Moją misją jest przyczynianie się do sukcesu firmy poprzez skuteczne zarządzanie i podejmowanie trafnych decyzji.

Igor Patek

dyrektor ds. zakupów i obsługi posprzedażowej

Absolwent studiów MBA na kierunku Human Resources oraz studiów wyższych o specjalizacji Zarządzanie Finansami.
Doświadczenie zawodowe zdobywał w wielu branżach od instytucji finansowych przez RETAIL po firmy z branży produkcyjnej. Igor stawia duży nacisk na budowanie relacji w zespole oraz optymalizację pracy w tak szerokim zakresie jak to tylko możliwe. Nie boi się wyzwań twierdząc, iż nie ma rzeczy niemożliwych, a ich zrealizowanie jest tylko funkcją czasu i środków.
Prywatnie nie lubi się nudzić, chciałby aby człowiek nie potrzebował aż tyle snu. Każdą chwilę spędza tak aby maksymalnie wykorzystać wolny czas. Uwielbia podróżować (szczególnie na motocyklu) poznawać nowe miejsca i ludzi.

Tomasz Fatyga

dyrektor ds. zakupów

W naszej firmie jest od samego początku. Cenimy go za dokładność i precyzję, które są dla niego ważne zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. W swoich działaniach jest konsekwentny, zawsze realizuje wyznaczone przez siebie cele. Dlatego w pełni ufamy, że każde powierzone mu zadanie zrealizuje z największą starannością.

Prywatnie interesuje się motoryzacją i wszystkim, co z nią związane. Dlatego tak świetnie odnajduje się w naszej firmie i jest jej częścią już tyle lat!

Adrian Skrobot

menedżer ds. klientów kluczowych

Ukończył Matematykę Stosowaną na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Cenimy jego analityczny umysł i wiedzę matematyczną, a także wieloletnie doświadczenie zdobyte w instytucjach finansowych. Ale to nie wszystko. Adrian przede wszystkim świetnie dba o naszych klientów, z którymi potrafi nawiązywać trwałe relacje. I tego uczy swój zespół.

Prywatnie każdą wolną chwilę spędza z rodziną. A gdy ma trochę czasu tylko dla siebie, relaksuje się grając w koszykówkę lub wykonując ćwiczenia siłowe.

Sławomir Wedlechowicz

menedżer ds. eksportu

Choć w naszej firmie jest nowym nabytkiem, to posiada wieloletnie doświadczenie handlowe. Ambitnie planuje rozszerzenie eksportu i rozpoznawalności marki Elerte zarówno w Europie jak i poza jej granicami. W osiąganiu celów pomaga mu silna determinacja i zaangażowanie, jak również polityczno-ekonomiczne wykształcenie. Dlatego też powierzyliśmy mu reprezentacje firmy poza granicami kraju.

Prywatnie Sławek jest osobą bardzo rodzinną, a jego zainteresowanie motoryzacją pozwala mu połączyć hobby z pracą, dając tym samym ogromną satysfakcję.