Zakres obowiązków:
- Przygotowywanie i zawieranie z pracownikami umów o pracę wraz z zakresami
obowiązków, umów cywilnoprawnych, B2B, - Kompleksowe prowadzenie bieżącej dokumentacji pracowniczej w tym
przygotowywanie zaświadczeń dla pracowników, - Przygotowywanie kompleksowej dokumentacji pracowniczej związanej z
rozwiązaniem stosunku pracy, - Obsługa administracyjna i informacyjna w zakresie prawa pracy i ubezpieczeń
społecznych, - Rozliczanie czasu pracy, naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac
pracowników, - Rozliczanie składek ubezpieczeniowych, podatku dochodowego od osób
fizycznych, wydawanie formularzy PIT, - Sporządzanie dokumentacji dla ZUS, US, PPK, PFRON, GUS,
- Obsługa zajęć komorniczych,
- Obsługa benefitów pracowniczych,
- Prawidłowe, rzetelne i terminowe wykonywanie zadań przydzielonych do realizacji.
Wymagania:
- Minimum 2-letnie doświadczenie w obszarze kadr i płac,
- Gotowość do pracy stacjonarnej od poniedziałku do piątku – warunek konieczny,
- Doświadczenie w samodzielnym naliczaniu wynagrodzeń oraz innych świadczeń
zgodnie z przepisami prawa pracy, - Bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy, przepisów podatkowych i z
zakresu ubezpieczeń społecznych, - Praktyczna znajomość pakietu MS Office, w tym Excel w stopniu bardzo dobrym,
- Praktyczna znajomość programów: Płatnik i Impuls – będzie dodatkowym atutem
- Doświadczenie w samodzielnym naliczaniu wynagrodzeń w oparciu o
zróżnicowane systemy czasu pracy i różne systemy wynagradzania, - Bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność określania priorytetów,
- Dokładność, umiejętność organizacji pracy, terminowość,
- Pozytywna energia i zaangażowanie.
Oferujemy:
- Pracę w dynamicznej, dobrze prosperującej i stale rozwijającej się firmie będącej
liderem na rynku, - Atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B
- Dodatkowe ubezpieczenie na życie
Zainteresowała Cię ta oferta?
Chcesz pracować w ELERTE? – Zostaw nam swoje CV