Informatyk / Informatyk wsparcia technicznego

Informatyk / Informatyk wsparcia technicznego

Zakres obowiązków:

  • Zarządzanie ewidencją sprzętu komputerowego.
  • Instalacja i konfiguracja stanowisk komputerowych.
  • Diagnozowanie, weryfikacja i usuwanie usterek sprzętu komputerowego.
  • Konfiguracja sieci: planowanie, układanie okablowania i instalacja urządzeń sieciowych.
  • Monitorowanie zapotrzebowania na materiały eksploatacyjne i licencje oprogramowania.
  • Monitorowanie systemu zgłoszeń oraz odpowiednie kolejkowanie zadań.
  • Znajomość baz danych MySQL.

Wymagania:

  • Wykształcenie: Kierunkowe informatyczne minimalnie średnie.
  • Dobra komunikacja interpersonalna, oraz umiejętność pracy w zespole.
  • Min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku.
  • Podstawowa wiedza o bezpieczeństwie sieci, ochronie danych.
  • Umiejętność czytania i pisania dokumentacji technicznej w języku polskim i angielskim.
  • Brak przeciwskazań do pracy na wysokościach do 3 metrów.

Oferujemy:

  • Pracę w dynamicznej, dobrze prosperującej i stale rozwijającej się firmie będącej liderem na rynku.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy.
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B.
  • Dodatkowe ubezpieczenie na życie.
  • Pakiet opieki medycznej.

Zainteresowała Cię ta oferta?

Chcesz pracować w ELERTE? – Zostaw nam swoje CV

    Administratorem Twoich Danych Osobowych będzie Elerte Poland sp. z o.o.

    Rozwiń