Twój zakres obowiązków
- Przygotowanie raportów handlowych na podstawie danych z systemów firmy.
- Analiza wyników sprzedaży oraz przygotowanie raportów i prezentacji.
- Tworzenie zestawień w programie MS Excel.
- Współpraca z innymi działami firmy w celu prowadzenia projektów przy wsparciu Dyrektora Handlowego.
- Gotowości do wyjazdów służbowych zarówno samodzielnych jak i wspólnie z pozostałymi pracownikami firmy.
- Parzenia kawy tylko dla siebie NIE dla Dyrektora 😉
Nasze wymagania
- Znajomość programu MS Excel na poziomie co najmniej średnio zaawansowanym.
- Umiejętność analizy danych i tworzenia raportów.
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i organizacyjne.
- Dbałość o szczegóły oraz umiejętność pracy pod presją czasu.
- Samodzielność w działaniu, systematyczność, dokładność.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację pisemną i ustną.
- Gotowość do wyjazdów służbowych.
- Prawo jazdy kat. B
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.
To oferujemy
- Pracę w dynamicznej, dobrze prosperującej i stale rozwijającej się firmie będącej liderem na rynku.
- Atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy.
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B.
- Dodatkowe ubezpieczenie na życie.
- Pakiet opieki medycznej.