FAQ

FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Jakie są godziny pracy firmy?

Zapraszamy naszych klientów w godzinach 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku.

Czy jest możliwość diagnostyki pojazdu w siedzibie firmy?

Nasz dział techniczny jest do Państwa dyspozycji w godzinach otwarcia firmy. Prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem +48 41 314 20 19 przed przyjazdem, aby nasi technicy mogli się jak najlepiej przygotować do Państwa przyjazdu.

Czy prowadzicie diagnostykę podzespołów?

Można do nas dostarczyć dowolny zacisk, moduł EBS czy sensor NOx, a my dokładnie je sprawdzimy i wystawimy pisemną ocenę części. Upewnij się, że Twoja część jest sprawna (lub nie) nim dokonasz naprawy lub wymiany na nową.

Jaka jest gwarancja na wasze produkty?

Każdy produkt ELERTE objęty jest gwarancją, która jest wydłużana nawet do 25 miesięcy.

Czy realizujecie eksport?

Mamy wieloletnie doświadczenie w handlu zagranicznym. Nasze podzespoły dostarczamy na cały świat. Handlujemy zarówno z rynkami europejskim, amerykańskim, jak i azjatyckim, i afrykańskim.

Jaki jest czas oczekiwania na dostawę podzespołów?

Realizujemy zamówienia w ciągu 24h.

Czy można płacić kartą płatniczą?

Tak, można.