Twój zakres obowiązków
- Zakres obowiązków:
- Opracowanie materiałów szkoleniowych, prezentacji i całości dokumentacji.
- Prowadzenie szkoleń z technik sprzedaży, skupiających się na budowaniu relacji z klientami, negocjacjach.
- Dostosowanie treści szkoleń do różnych grup docelowych, w tym nowych i obecnych pracowników, kupców, klientów itp.
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń produktowych dla zespołu sprzedażowego, obejmujących dogłębną wiedzę na temat naszych produktów.
- Prowadzenie szkoleń produktowych dla klientów naszej firmy, zachęcenie do dyskusji.
- Opracowanie w perspektywie długofalowej cyklu szkoleń i warsztatów.
- Wspieranie pracowników w doskonaleniu umiejętności obsługi klienta i prezentacji produktów.
Nasze wymagania
- Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń produktowych i obsługi klienta, preferowana branża motoryzacyjna.
- Umiejętność przekazywania wiedzy w sposób przystępny, zrozumiały i atrakcyjny dla słuchacza.
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i prezentacyjne.
- Znajomość podstaw rysunku technicznego, szczególnie w kontekście zrozumienia produktu z branży.
- Gotowość do wyjazdów służbowych w celu prowadzenia szkoleń na terenie kraju i zagranicy.
- Znajomość programu Microsoft PowerPoint.
- Zorganizowanie, samodzielność oraz umiejętność pracy w zespole.
- Prawo jazdy kat. B
To oferujemy
- Pracę w dynamicznej, dobrze prosperującej i stale rozwijającej się firmie będącej liderem na rynku.
- Atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy.
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B.
- Dodatkowe ubezpieczenie na życie.
- Pakiet opieki medycznej.